Wednesday, 23 November 2016

Nuha 8 bulan

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

hari ni bawak nuha ke klinik desa lahar yooi, utk check up bulanan. biasalah timbang ukur tinggi lilit kepala dan sembang2 dgn misi tentang perkembangan dia,

Alhamdulillah, berat nuha 7.3 kg, tinggi 69 cm lilit kepala 45 cm dan BMI 15.3. BMI atas pagar, jd umi kena bg makan lebih skit utk sesuai dgn tinggi dia, kalau tak dia akan slim tak sesuai dgn usia. (kalau la umi boleh bg isi umi ni kat nuha. huwawawaaa)
Dah pandai merangkak, berdiri dan meniti, skrg cuba2 nak lps tgn bila berdiri. amboi sgt dia tu.
makanan kegemaran apa saja yg boleh disuap, dia telan saja. mainan abg pun kalau bleh mkn lama dah dia makan. hahaha


ok, bulan depan 9 bulan kena cucuk pulak yaa...


membesarlah dgn sihat dan sejahtera, amin.

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...