Salam Aidilfitri 1437H / 2016 - part 1

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

Raya tahun ni saya balik rumah Ma (kg petani) 3 hari sblm raya. ya lah, dok rumah sendiri pun buat apa, mak mentua dah tiada. sobs. sementara ma masih ada, meh lah kita pulang ke desa. (mcm jauh sgt desa dia tu, 17 minit perjalanan ja pun. hahaha)

nah, ada byk gambaq nak bubuh. sj buat tatapan di kemudian hari.


bersama rakan2 sekerja. 2 minggu sblm raya kot ni. gigih p photoshoot kat stesen keretapi permatang rawa.
saya yg nampak besaq sekali, mcm bos pulak dia. ya lah semua pun nak menyorok kat blkg nun.


ya, tak berapa nak slim walaupun anak dah 4.

hari raya dah tiba. tak berapa seronok on 1st day sbb family kakak di bangi tak balik lg.

 saya, ma dan anak2.

family saya dan ma.


 family saya dan mak lin.
tgh2 tu khadijah, anak sedara saya. takmau berganjak wpun mai laa family sapa2pun amik gambaq. hahahaha

family saya. gambaq tak cantik sbb blur dan tgk ali tu, tgh merajuk entah apa.
abg leh dgn baju melayu rayanya sejak tahun 2012. penjimatan berganda.

ni raya ke dua. 


si cantik manis anis nuha.

eh tetiba dah raya ke 3.


anak-anak saudara saya. yg paling tua dua dr kiri, umoq 26. yg muda belah kanan sekali, 14 thn.
semua team single.

keluarga kakak saya bersama ma dan ayahwan.


posing ultraman. kehendak saya. semua pun layankan aje nanti saya marah. hahahah




ok, semua senonoh sikit please.


eh, tak abih lg?

ok, berbalik pd raya ke dua. eh (lintang pukang gambaq2 hg ni riena oiiii)

kakak baru sampai dr umrah, maklin dan adik2 dtg beraya di rumah.
(hahaha mcm pantun 2 kerat pulak)



cubaan adam (berbaju spiderman) utk buat peace!

anak2 hidayah, si kembar abdullah abbas dan abdullah umar, bersama anis nuha. Kembar tua 3 hari dr nuha.

okeh cukuplah part 1. nanti kita sambung part 2.
















Comments

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...