Thursday, 23 June 2016

Macam-macam isu.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

hari-hari buka facebook, macam-macam isu ada. dalam seminggu ada byk isu. ada banyak yg viral. ada yang elok ada yang tak elok.


yang elok, kita contohi.
yang tak elok, kita jadikan sempadan.

dalam pada tu, jaga jari jemari kita. jangan mudah menaip benda2 yang rasa tak perlu.

adoi, pesan kat diri sendiri sebenarnya ni.


oh ya, selamat hari lahir Aisyah Nawal.
7 tahun dah anak sulong ummi.
semoga terus membesar sebagai anak solehah dan membahagiakan ummi dan ayah dunia dan akhirat.
Ameen...



Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...