Thursday, 28 April 2016

Day 46 dah. Yeay!

Akhirnya 44 hari sudah berlalu. Mmg cpt rasanya masa bergerak. Dr pg ke mlm tak terasa pergerakannya. Tambahan pulak bila sibuk dgn anak2. Phewww! Tu baru 4. Belum lg 10 anak. Huhu
Hari ke 45 balik rumah ma. Rindunyaaaaa kat kg halaman. Ewah..dah sebulan setgh tak balik. Mestilah rindu. Mcm lah jauh sgt kg petani tu. Tp aku peduli hapa. Rumah mak sendiri, teringat oi.
Dan alhamdulillah, wpun kali pertama bermalam di rumah tokma, anis nuha baik2 sj. Lg behave rasanya. Tido byk. Tak nangis. Tak merengek. So far okey sgt. Umi bg 5 bintang. Agaknya dia pun tahu tu rumah nenek dia. Nak nangis2 kenapa kan.

Gambar di bawah sgt istimewa. Saya rasa ni je dia senyum dlm keadaan dia sedar. Automatik dia senyum bila saya halakan phone dan ckp umi nk ambik gambar lah. Mcm paham2 pulak. Haha

1 comment:

Marziah Zakaria said...

Hi Nuha !! Si demok demok...

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...