Wednesday, 13 April 2016

Day 27.

Alhamdulillah.

Anak ke 4 saya telah selamat dilahirkan pada 18 Mac 2016 lps, Jumaat jam 10.46 pg setelah turun darah pg jumaat tu jam 8.30 pg.

Pengalaman melahirkan akan diceritakan pd entry akan datang. Insyaallah.

Hari ni dah 27 hari. Alhamdulillah. Kami berdua baik2 saja dlm proses berpantang di rumah sendiri. So far so good. Pengalaman mematangkan kita. Baby ni pun alhamdulillah mudah diurus, tak byk kerenah. Anak2 yg bertiga tu pun beri kerjasama yg baik. Ayah depa sgt2 berperanan dlm menguruskan kami semua. Hahaha nasib dia lah sbg seorg bapak.

Perkenalkan :

Anis Nuha bt Mohd Salleh
18032016
3.44 kg

Doakan dia sejahtera dan membesar sbg anak solehah bersama kakak dan abg2nya. Amin.

No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...