Monday, 22 February 2016

36 weeks di tahun 2016

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

assalamualaikum...

hampir 2 bulan malas mengarang. saya rasa saya dah masuk fasa org yg malas bercerita perihal diri sendiri. tp saya suka nak baca dan kenang semula peristiwa lalu. jadi hari ni memaksa diri untuk menulis sesuatu. saya rasa mcm ada org yg stalk blog ni, tp maaflah sbb takda update baru. sila whatsapp utk update terkini. bahahaha


saya semakin sarat. dah masuk 36 weeks. tak lama dah nak bersalin. due 22/3. rasa nervous walaupun anak ke 4. berdebar nak menghadapi sakit, berdebar nak menghadapi keadaan baby, apapun saya serahkan semua kepada kuasa Allah, moga Allah aturkan yg baik2 utk saya dan permudahkan semuanya utk kami. amin amin amin.

si Adam Nubli ni seolah2 faham dia bakal punya adik pd usia setahun 3 bulan. Dia sgt manja dan meghap dgn ayah. kalau ada ayah, saya ni dia dah tak hairan. bila ayah takda baru dia cari saya. syukurlah. dia anak baik. insyaallah, dia mudah diurus dan tak byk kerenah.

nak letak gambaq apa ntah.  mcm tak berseri entry tanpa gambaq.



dr kanan : saya, abg man superman, abg cik afif, akil, abg an dan arissa. masa ni 28 minggu.


ini 26 minggu.

                                       masa hantar abg cik balik cape town 30/1 lps. 32 weeks.



dengan Ili athirah masa hantar di ke sekolah tahfiz di Pasir Mas, kelantan. 30 Weeks.

baju paling kerap pakai sbb tu dress peberet, sgt selesa sbb ma jahit dan kain sejuk, takyah iron. 




ini si bongsu utk kurang sebulan dr sekarang. 

kadang2 bila tenung dia lama2 rasa simpati pulak. kesian kecik lg dah kena berbagi kasih dan perhatian. tp umi kena rasional lah, Allah takdirkan semua ada hikmah dan kebaikan. saya yakin adam akan jd lebih matang dan pandai berdikari. insyaallah. kasih syg ummi tetap melangit utk adam juga kakak nawal dan abg ali. 

sayang sgt anak2 umi. termasuk yg dalam tummy. cant wait to meet u, baby...


doakan saya ya. 

1 comment:

zai zamree said...

xtau pon riena mengandung...tetiba je eh...eh...hihihihi

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...