Thursday, 8 October 2015

Ceria dan teruja

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

setiap kali disoal dgn pertanyaan, " bila Leh nak balik?"

saya akan jwb dgn senyum ceria, "ahad ni."


ahad ni saja. tak berapa hari dah. Ya Allah..rindunyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


(nak tulis ni kat FB sebenaqnya. tp segan. fb ramai org. kat sini rasanya lebih privacy. sbb yg baca pun diam-diam je, habis2 akan senyum dan kalau nak kutuk pun dlm hati je..betul tak? betul tak? hahahaha)

1 comment:

zai zamree said...

hahahaha....nk copy paste entri ni boh dlm fb la pstu tag rina...ngeh3....

x lama dh....x lama dh...

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...