Posts

Showing posts from October, 2015

Ceria dan teruja

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

setiap kali disoal dgn pertanyaan, " bila Leh nak balik?"

saya akan jwb dgn senyum ceria, "ahad ni."


ahad ni saja. tak berapa hari dah. Ya Allah..rindunyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


(nak tulis ni kat FB sebenaqnya. tp segan. fb ramai org. kat sini rasanya lebih privacy. sbb yg baca pun diam-diam je, habis2 akan senyum dan kalau nak kutuk pun dlm hati je..betul tak? betul tak? hahahaha)

post yang ke 1000

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

Tahun ke 8 dah dalam blogspot. baru 1000 posts??? nampak sgt tak berapa tegar.


yeayyy!! suami dah nak balik ahad depan... can't wait because the kids miss him so badly.


bdk2 je? ummi depa??


hahahaha..malulah nak cakap.

nubli demam dah masuk hari ke 4. doakan dia cpt sembuh. rindu ayah agaknya sampai demam2 dah.


ok, nak sambung kerja. tata~!!