Tuesday, 1 September 2015

rutin baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

bangun seawal jam 5 pg. siapkan bekal lunch saya sendiri. walaupun terhencot2 akibat jatuh terseliuh tapak kaki ahad lepas, saya cuba bergerak pantas. pedulikan kaki yg sakit, asalkan semua beres. tanpa suami disisi, saya kena berdikari.

syukurlah anak2 tak byk ragam. ali yg suka berdrama pg2. mungkin sebab ada maktam di rumah so drama agak kurang sbb mak tam rajin melayan. pukul 7 dah boleh keluar rumah.

pukul 1 nanti kena keluar ambil nawal. dia dah mula sekolah agama ptg ni. mula jam 2 selesai jam 3.30 ptg. terpaksa mohon bantuan ma utk ambil nawal nanti sbb saya tak boleh keluar pejabat jam tu.
semoga Allah mudahkan.


abg aleh baik2 sj. byk gambar di masjid nabi dan raudhah yg beliau hantar melalui whatsapp. tak rasa jauh sgt sbb selalu berkomunikasi di situ. cuma saya tak mampu dengar suara. kalau dia call nanti saya rasa nak nangis. dasar bini cengeng. kalau dia call saya biar dia bercakap dgn anak2 saja.


oklah. doakan kaki saya cpt baik. ujian tanda Allah sayang.

3 comments:

zai zamree said...

sahabat yg hebat...moga dpermudahkn sgala urusan...amin

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam riena,
moga segalanya dipermudahkan AMIN

RieNa said...

zai, xla hebat sgt.tp selalu pujuk diri supaya kuat kuat kuat.

sha, amin. trima kasih doanya.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...