Saturday, 11 July 2015

Ali sudah 4 tahun.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

11 Julai 2011. Hari yg sgt membahagiakan saya. 12hb baru saya tau baby yg saya lahirkan kritikal dan peluangnya untuk hidup adalah tipis.

Alhamdulillah, semua tu kami laluinya sbg momen paling memberi makna. byk pengajaran dan pengalaman yang kami kutip sepanjang 11 hari Ali dlm NICU Hosp Sbrg Jaya.



teringat sgt kenangan ni. Merenung ali sambil umi menangis tersedu2. 



ali 4 bulan. bulat!
 

ali setahun. dah slim skit.


 ali 2 tahun. semakin slim dan semakin panjang akal.




 Ali 3 tahun. semakin cerdik dan lasak.


Ali sudah 4 tahun!! Alhamdulillah atas nikmatNya. Ali sihat sejahtera. jarang2 sekali demam. rasanya setahun nk jumpa sekali dia demam pun susah. cuma selsema dan batuk tp cpt sembuh. syukur sgt2 atas kurniaan ini. nakal dan lasak itu biasa. suka main lawan2 pengaruh ultraman boboiboy. suka jgk menulis mcm kakak. abg yg sgt sayangkan adik wpun suka buli kakak. ada ketika bila saya mrh2 adik dia pulak yg menangis. hahaha! hati tisu ni. suka merajuk. bercakap dgn dia kena puji2 bodek2 sbb dia tak boleh garang2. dasar anak no 2. nampak ja lasak tp dalam hati ada taman. ceh!


Selamat hari lahir Ali. Ummi dan Ayah syg ali sgt2. Ali adalah pengajaran utk ummi. Ummi doakan ali dikurniakan kesejahteraan dunia dan akhirat. jd anak soleh ya sayang!
Happy 4th Birthday dear Ali Nufail.
We love u.

Ummi, Ayah, kakak dan adik.

3 comments:

Marziah Zakaria said...

Happy besday Ali. Moga sentiasa berada dalam lindunganNYA..

zai zamree said...

hepi besday Ali...moga diberi kesihatan yg baik2...

sebak tgk pic Ali kecik2...
Aqil hr tu dok bwh lmpu biru pon kami menangis tmbh klau cmni....wuuuuuu

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam riena,
happy belated birthday ali
semoga terus membesar menjadi anak yang soleh AMIN

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...