update ini kerana ..

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...


serius. terlalu byk yang nak diceritakan. tp tak sempat atau sebenarnya malas nak tulis.

tok yam (ibu mertua saya) alhamdulillah, dah kembali sihat seperti sebelum ni. sejak dari awal februari kesihatan mak tak memberansangkan, masuk hospital 2 kali, alhamdulillah, skrg ni dah boleh urus diri mcm sebelum2 ni. doakan kesejahteraan mak ye.


arghh.. tetiba taktau nak tulis apa dah. susah la nak fokus tulih blog.

 letak gambar je lah.

 kesian adam nubli. jarang2 umi cerita pasal dia. tak mcm zaman kakak kecik2 dulu selalu je ada update.

4 bulan dah 7.8 kg.




kakak dan abg yg prihatin. yg sygkan adik.


kita kasi botak. sbb rambut tumbuh tak rata. 

ok tu je lah. nanti kita cerita lg bila rajin. huhu

Comments

Z@i Z@mR33 said…
pheeewww...semangatnya adam nubli
Assalam riena,
kaaaaaaaaaaaannnn3
semangat iols nengok adam
montoks uols he3

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...