Tuesday, 27 January 2015

salam sejahtera!!

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

bersua kita kembali setelah lebih 2 bulan menyepi. Apa khabar semua? Ewah. Bajet retis la pulak.. hehe. Bkn apa, ada sorg dua yg dok baca blog ni sbb prihatin kat saya.pastu bila saya tak update depa kena whatsapp saya tanya khabar. Hahaha baru tauuuu.. kalau tak jgn hrp depa nk contact saya kan. dok jd pembaca sepi. Hehe apapun trima kasih kerana menyayangi. 😚😚😚

Nak crita apa ni? Oh masih bercuti di rumah. Baby sudah berusia 2 bln. hehe. 2 mac baru masuk kerja. Bahagiaaaa jd suri rumah skrg ni. Nah belanja pic baby 1.

 Nama : Adam Nubli.
berat masa lahir : 3.7 kg
berat 2 bln : 6kg
lahir normal.

bleh panggil adam atau nubli atau muhd. Muhd tu tokma dia bg nama sbb dia kuat ghiyau masa sblm ni.skrg dah ok dah.

Nanti sambung lg. Doakan saya rajin. Haha

4 comments:

Z@i Z@mR33 said...

waaa...3.7kg bsalin normal...sybassss

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam riena,
congratz on your new born yer
semangat betui baby :)

RieNa said...

Alhamdulillah rezeki. Tp pastu jahit byk la. Huhuhu

RieNa said...

Alhamdulillah rezeki. Tp pastu jahit byk la. Huhuhu

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...