cuma 3 kali Sabtu je.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

adik saya Mizah, yg kawen tahun lepas  insyaallah, akan masuk wad utk bersalin pd khamis ini. dia pun kes mcm saya jgk, diabetis on insulin. dah nama pun adik beradik. huhuhu.. doakan ya. moga semua baik2 saja.

dan saya, masuk ja bulan november ni, dok menghitung hari. insyaallah, punya cuma 3 kali sabtu je lg. rasa mcm byk misi belum terlunaskan. kerja di pejabat pun berlambak lg. mmg takkan selesai sampai saya bersalin sbb kerja sentiasa ada. tarik nafas riena, tarik nafas..


dah, nak mengadu tu je. tata.

Comments

aquarius morius said…
Blogwalking sambil baca entri. :)

Aquarius recently post : Bagaimana akhirnya saya berjaya atasi masalah rambut gugur
Z@i Z@mR33 said…
bdebar2...dupdapdupdap

x sakitkn cucuk insulin?
RieNa said…
awai2 dulu x sakit, tp sejak hujung2 ni pedih jgk. kulit makin cekang kot. seriau ja tiap kali nk cucuk. huhuhu
shaliza said…
diabetis masa mengandung takper..jgn lepas mengandung sudah...get ready riena untuk pushhhh
RieNa said…
insyaallah,hrp2nya begitulah. yeahhh im readyhhhhh haha

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

Salam Terakhir ...

:: perihal susu ::