faktor usia

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

tak tahulah..
kenapa sejak akhir2 ini saya tak boleh tgk drama2 yg ada org jahat. yg ganas2, atau yg teruk2 tu. mcm mana nak ckp eh. ok contoh, drama selamat pengantin madu tu, yg bini no 2 nama mas tu, perangai gedik2 pastu dok kata mcm2, ada unsur dengki dan cemburu buta. saya jd stress dan geram sgt bila tgk. hati jd tak tenang, fikiran jd serabut. lps tu saya tak tgk dah, baru rasa tenang blk. satu lg cerita Astana cinta aleesa tu, yg kwn baik dia si Leha jd psiko dan anaiaya aleesa, saya stress dan tension jd nya. langsung tak nak tgk dah. baik tgk frozen kali ke 117. huhuhu

tp kalau setakat tgk perangai keras kepala Mel dan kejahatan Zita/Hariz dlm MJATS saya okey lg, mungkin tak ketara sgt lg kejahatan tu. taktau la kot lps2 ni saya tak boleh tgk pulak. huhuhu
pendek cerita, emosi ibu mengandung ni jgn dijentik, kena tgk yg baik2 saja. so lebih baik takyah tgk cerita2 yg boleh mengganggu emosi. kita tgk semanis kurma okey. hehe

ok sekian, random topik hari ni. jumpa lg bulan depan. muahaha

Comments

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...