Posts

Showing posts from August, 2014

hai~!! lama tak jumpa.

Image
Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...


kurang seminggu cukup sebulan cuti dr update blog. hahaha! dasar pemalas piang.

masih belum terlambat rasanya utk mengucapkan selamat hari raya buat semua reader yg setia. (ada kerr? kekeke) maaf atas silap saya, atas coretan2 saya yg mungkin ada mengguris hati siapa2. maaf sesangat2nya.

cerita raya.

beraya di sini saja seperti tahun2 sebelumnya. dah suami pun org sini jugak so mmg tak ke mana2 lah. raya meriah. seronok sbb kali pertama sambut raya di rumah mertua yg lebih selesa berbanding dulu. bila adik beradik sebelah suami datang bertandang masa raya pertama tu, semua ok dan selesa. cuma saya kena tambah lg menu utk raya akan datang. sbb mcm x cukup je jamu nasi impit dan kuah kacang. takpalah,nanti kita plan kemudian.

raya di rumah ma kurang meriah sikit, sbb keluarga abg lan dan abg an balik kelantan sebelah mertua. alhamdulillah kakak sekeluarga dan abg man sekeluarga masih ada utk beraya bersama. kakak ckp sementara …