Friday, 18 July 2014

What a gloomy day..

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

semalam, dalam jam 11 baru berjaya menidurkan anak2. saya pun turut serta beberapa minit kemudian. dalam jam 12.35 pg, saya terjaga nak ke toilet. selesai urusan, saja tgk handphone nak cabut dr charger. terbuka whatsapp dr kawan2. dan seterusnya air bergenang di kolam mata...


Allahurabbi..

satu demi satu ujian dan musibah Kau berikan kpd kami..sesungguhnya Kau yg Maha Mengetahui atas setiap sesuatu. tiada kuasa yang lebih besar dari kuasa Mu ya Allah..kami mohon Ya Rabbi, ampunkanlah segala dosa2 kami..berikanlah kami hidayahMu..jauhkan kami dari segala musibah..selamatkan kami dari segala kejahatan manusia..Ya Allah, hanya padaMu tempat kami meminta dan hanya padaMu kami memohon perlindungan...ameen...


sampai saat ini, saya masih rasa terganggu...apatah lg keluarga mereka yang terlibat..moga mereka tabah. amin.


#MH17

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...