Wednesday, 2 July 2014

malu kat anak.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

saya dah kata, belum tentu lg nawal akan puasa lagi hari ni. sbbnya semalam dia tidor lewat. jd nak kejutkan sahur pg ni sgtlah susahnya. bila dia berjaya sampai kat meja makan dia tak nak mkn apa2. katanya dia tak lapar, mcm mana nak makan.  jd ayahnya memutuskan bahawa nawal tak payah la puasa hari ni. esok pulak, tp kena tidor awal.jgn buat mcm ni lagi.

semalam, blk dr kerja dah hampir jam 11 mlm. saya berbual2 dgn dia tentang hari dia semalam. dia cakap ada kawan dia puasa, kawan dia tu la yg bg semangat kat dia. jgn berbuka, malu lah..kita puasa2 sama2 sampai habis. itulah cerita dia.



maluuu oiiii..ummi dulu darjah 1, darjah 2 dok curi2 minum air paip lg. huwaaa~!!!

3 comments:

Z@i Z@mR33 said...

malu aih....dl2 skolah rndh dok minum ayaq paip curi2 gak

Siti Sharini said...

he he he...ok terasa gak disitu..darjah 3 pun minum air paip kat toilet hihi..

RieNa said...

itulahh pasall..kenapa masa tu kita tak rasa pun air paip tu ada kuman?? hahaha

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...