Wednesday, 14 May 2014

kursus bawak anak

Saya mai shah alam selasa kemarin, dgn bas uitm dgn 13 org lg kawan2 sepejabat. Ada bengkel selama 3 hari bermula hari ni hingga jumaat nanti.
Yg best, saya bwk anak2 sekali naik bas. Excited budak2 tu bila bgtau nak bwk ke KL dgn bas. Tp dah kautim awal2 yg dorang kena stay kat rumah ibu (kakak saya) di bangi. Tak boleh duduk dgn ummi. Alhamdulillah semua baik2 saja wpun awal2 masa nak tinggal tu nawal bt drama rindu ummi. Alahai, manja betui si kakak tu.
Skrg dah jam 5.45 ptg. Umi dah boring tanpa anak2. Takpa2 kita amik masa ini utk rehat seketika (walaupun rindu mcm hapa2).


depa dok rumah ibu ok je..


khusyuk mentelaah whatsapp.

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...