Tuesday, 27 May 2014

bermulalah rutin...

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

hari ini, cukup 12 weeks. ambik masa utk buat kad merah. malas betul nak start benda ni, sbb nanti kena menunggu lama, lps tu nanti pi check up tetiap bulan, kena minum air gula dan bla bla bla...tp kena ingat, ini semua nikmat. bukan semua org akan lalui fasa ini. jd bersyukurlah. jadi saya lalui hari ini dengan rasa ikhlas, berlapang dada dan langsung tak merungut, demi kebaikan baby dan saya. amin.

sampai klinik jam 7.45 pg, setel semua jam 11.45 pagi. pheww~!!



terima kasih adik nurse atas tulisan tgn yg cantik. 


dan teng te reng...MGTT test. hanya org yg pernah melaluinya yg paham bagaimana rasa ketika minum air gula tu..(baru terbayang dah rasa nak muntah. huhu)

so, mari kita nantikan tarikh 11/6 tu dgn debar di dada.

doakan saya dan baby baik2 saja. amin.

2 comments:

Z@i Z@mR33 said...

ayo....nk muntah bl dpt tau nk minum ayaq gula

Rose Azadir said...

Salam kenal, saya blogwalking kat sini, jemput singgah ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya juga...

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...