Thursday, 3 April 2014

kembara Atiq Wazif : Satu Anugerah

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

tadi, tgh susun2 buku mcm biasa hari2 pun itulah kerja saya, terjumpa dengan buku ini :


penceritaan yang jelas. rasa mcm kita ada sekali dalam tu. time dia sedih susah kita turut sama rasa sedih susah. Pengalaman sebenar yang diterjemahkan dengan baik ke dalam sebuah buku.

baru baca sampai mukasurat 51. rasa tak sabar nak sampai ke hujungnya di mukasurat 262. 



No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...