Monday, 31 March 2014

Berangin.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

this past few days is my bad days. mood tak elok. mudah terasa hati. bercakap kasar. mudah melenting. setiap bulan pun mcm ni, tp kali ni agak melampau. sampai left group whatsapp kawan2 baik. apa ke buruk sgt perangai saya.

astaghfirullah...
maafkan saya my bestfriends.
(moga ada keliwon atau king of stalker yg baca entry hari ni)


ya, hanya kita yg boleh kawal emosi kita.

entahlah. faktor usia agaknya. makin nak tua makin mudah terasa. over sensitif.

2 comments:

Syahidah Fadilah said...

sy pun kdg2 mcm tu jgk, erm mybe fktor hormon x brape stabil time tu.. hehe,, btw done follow cni :)

Nur Khairani Yusuf said...

i pun harini mcm tu. i tolong operator angkat kotak, pastu leader bangla marah, dia kata nanti sakit. ingat org ni tua sgt ka takut org sakit pinggang. pastu terus hangin tak mau cakap dgn sapa dah..haha mcm apa lagi

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...