Tahun baru. Tempat baru. 02012014

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...


dari unit yg selalu berinteraksi dgn pelanggan perpustakaan seperti pelajar dan pensyarah, hari ini saya ke unit yang akan berinteraksi dgn pembekal2 buku di perpustakaan. dari selalu berada di depan kaunter, hari ini saya berada di dalam pejabat, melakukan kerja-kerja belakang tabir. perasaan? tentulah GEMBIRA! hehehe

hari ini genap 7 tahun saya bekerja di perpustakaan. alhamdulillah, masih belum terfikir untuk bertukar kerjaya. i love being a assistant library. semoga Allah permudahkan segala urusan saya disini, dan berikan keberkatan dalam rezeki saya. amin. harapnya saya lebih rajin, lebih cekal, lebih tabah, jd lebih baik dr saya yg sebelum2 ini. ameeennnnnn....


ok, nanti sambung lagi. wish me luck!

Comments

Z@i Z@mR33 said…
tahniah...pmulaan yg baik d tahun br
Kniedaz said…
sama2 kita memulakan tahun baru dengan tugas yang baru..insya Allah

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...