sepetang di Din Skot

ahad smlm mintak dgn suami bwk kami jln2. hajat nak mkn mi udang. selalunya kami mkn mi udang di Pulau Sayak sbb sedap. tp hari ni saja nak try kat tempat lain pulak. pulau sayak tu jauh skit, lbh kurang sejam jgk dr lahaq yooi.
destinasi kami ialah Din Skot, lokasi di bagan belat, teluk air tawar. pernah mai sini 2x tp tutup. kali pertama sbb istri tuan kedai meninggal.kali kedua tuan kedai p umrah. alhamdulillah kali ke 3 tercapai jgk hajat.


nawal yg seronok berposing. dia yg suruh saya ambik gambaq dia byk2.

mi kuah udang. harga rm10


mi goreng udang. rm10
ada jugak menu2 lain. mi, kuetiau,bihun, kuah udang, kuah spesel,goreng2, ada jugak menu tomyam dan ikan bakar.
saya baru try mi udang dan mi goreng ni, sedap. anak2 makan nasi goreng ayam dan nasi goreng ikan masin. pun sedap jgk. rasanya tak mengecewakan,bg saya lah. taktau la kalau bg tekak kalian bagaimana.


nampak tak no phone kat situ?
tutup hari selasa ya.


pantai tak secantik pulau sayak. yg best adalah hembusan anginnya. asyikkkkkk.....

Comments

Z@i Z@mR33 said…
sedap x?kami org situ pon x penah mkn kt situ...hik3
RieNa said…
eh, kami x tulis ka sedap kat atas tu? hehe sat2 nak edit. mmg sedap zai,bg tekak kami lah. p la try~!

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...