Monday, 2 December 2013

perkembangan terkini

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lg Maha Mengasihani...

setelah 16 hari. rumah mak telah jd begini :

 pandangan depan. pintu depan sebelum ni kat simen tu, sudah beralih arah mengadap ke depan.

 separuh dr bahagian atas masih dikekalkan kerana mutu kayu nya kuat dan teguh. 

 Masuk pintu je, ruang tamu dan itu pintu toilet. huhu

 bilik no 2 dan 3. asalnya nak buat 2 bilik je, bila dah buat masih ada ruang utk 1 bilik lg. dah alang2, kita buat terus lah.

 toilet dan ruang mesin basuh.


 ruang dapur. sebelahnya ruang makan.

oh, bilik no 1 tak amik gambar. tertinggal sbb ali buat kalut.
biasalah, kalau buat benda2 mcm ni mesti kadang lebih bajet. dari jumlah sekian2 bertambah jd sekian2. pening jugak memikirkannya. moga Allah beri jalanNya.  amin.

doakan segalanya dipermudahkan dan kami dimurahkan rezeki. amin.

5 comments:

Kniedaz said...

Alhamdulillah. Bilik lebih tu nanti kalau ada tetamu senang gak Riena. ^_^

RieNa said...

betui tu. dok cadang buat bilik solat. senang sapa2 mai bleh solat kat situ.

shieena8182 said...

Bestnya tgk rumah depa..... nampak besar n selesa

shaliza said...

x lama lagi dah boleh naik rumah baru...insyaAllah..amin:-)

RieNa said...

ina : taklah besar sgt. sedang2 ja. tp insyaallah harapnya selesa.amin

shaliza : amin. tu la hrpnya thn baru ni dah boleh masuk.

Related Posts with Thumbnails