mizah kawen.yeay! - part 2 (and last)

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

ok, dah sampai hari kenduri pd 22/12/12013 - ahad. alhamdulillah, cuaca baik. panas sampai ke petang. makanan cukup. tetamu ramai. semuanya berjalan lancar. alhamdulillah.

adik ipaq saya org padang serai, taman mahsuri. tua 3 thn dr saya tp well, dia kena panggil saya kakak jugak lah. hahahaha
 
umi dan anak terunanya.
 
 
 tema peach.
 
 
family salleh dan pengantin.
 
pengantin baru 5 tahun. moga sejahtera hingga syurga.amin.
 
dgn tetamu, uncle mus.
 
dr hujung kiri : kak mah, abg lan, mak lin, ma dan ayahwan. 
belakang dr kiri : ili, nadia, acik comei.
 
 abg cik afif. dah 14 thn, anak teruna dah.



amboi2 depa..kemain moncong lg ye...
 

 
kami takdak kek kawen, kami ada pulut kuning. kakak ipaq saya buat.
 
gambaq pengantin. saya amik dar FB caterer Hassan Catering
 
 
dan kenduri sebelah lelaki diadakan pd 25 disember (rabu) di dewan mahsuri, padang serai. gambaq ni 1 dahla kot. rasa penat pulak nk upload byk2.
 
 
 Dear Mizah, selamat meniti hidup berumahtangga. semoga kalian dihimpunkan dlm kebaikan, bahagia dunia akhirat dan dikurniakan zuriat soleh solehah. amin.
terima kasih sbb jd anak yg baik, yg jaga mak dan arwah ayah sebaik mungkin. mizah mmg terbaekkkk.moga Allah redha. amin.
 


Comments

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...