Thursday, 19 December 2013

gaya baru.

org lain mungkin dah lama mencuba. saya je yg baru nak cuba2. dulu2 masa muda2 awal 20-an pernah jgk mencuba ala wardina. tp kejap saja.mungkin faktor usia. eh kenapa ayat dah mcm pantun saja? dah terjangkit dgn penyakit pantun nawal. huhuhu
sebenarnya cuba apa ni?
cubaan utk ber - shawl. hahaha poyo ja bunyinya...
knowing me, cukup x suka bersiap lama2 dpn cermin. semua pun nak cpt saja. mudah dan ringkas. jd agak lambat dan malas nak cuba pakai shawl ni. kena belit2. kena siap awal. kena amik masa. heh, agak rumit di situ. tp, disebabkan tak nak kelihatan tua sblm usia, saya belajar2 juga bershawl.

rupanya seronok jgk. rasa keyakinan diri semakin bertambah. hahahaah!! cuma yg paling penting shawl kena lebar, tidak nipis dan mesti menutup dada. :)

4 comments:

DYatie said...

Sy nak tp tu la. Malas >_<

shaliza said...

saya mana2 pun okay...klu time malas sarung saja:-)

.Edi.Jie. said...

O..Anda nampak muda...hehe...belanja ai...

Rahayu Niza said...

nice new image! hehe..ayu plak skang dari shawl ke tudung 'ekspress' kuikui

Related Posts with Thumbnails