Friday, 15 November 2013

hajah muda

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

banyak benda nak update. takpa kita cerita satu-satu.

minggu lepas 6 november anak2 saudara saya dan abg ipar saya kembali dr tanah suci mekah madinah dr mengerjakan haji. kakak pulak tiba pada 7hb. ye lah, pegi asing2 balik pun asing2. ada yg tanya kenapa pegi asing2? abg ipar dan anak2 pegi sebagai jemaah muassasah,manakala kakak saya sebagai petugas haji di bawah THTS Travel uruskan jemaah pakej. jadi mmg pergi asing dan balik asing2. cuma dapatlah jugak jumpa kat sana hari tu.

alhamdulillah,semua baik2 dan sihat2 saja. kak long dan kak nik makin bulat nampaknya. huh. tu la mkn nasi mandy byk sgt. mentang2 lah sedap kan...

 sementara tunggu depa keluar, main2 dulu kat playground KLIA tu. flight sampai dlm 9.30 mlm. tp nak keluar tu mkn masa sampai dekat 2 jam jgk.

 tak larat berdiri, kita duduk.


haaa..dah keluar dah!! nampak tak diorang?? dr jauh dah lambai2. seronok sambut org blk haji ni..



hajah nur afifah di tgh. hajah azriena bertudung merah. huhuhu




hajah nur syaza aiman yg bertudung kelabu. haji saupi di belakang.

terima kasih kak zah dan abg wan yg turut sama sambut kepulangan abg ipar dan anak2 nya. jiran dan kawan kakak yg byk tolong kami masa kat bangi. moga Allah memberkatinya. amin.

sampai rumah dah dekat2 jam 12 mlm. diorang ni terus mintak nasi sbb lapar.. ya saya faham. mmg lapar lah perjalanan jauh kan..dah tu kemaruk makanan malaysia pulak. ma masak kari ayam sampai licin diorang bedal.

2,3 hari jgk diorang pening melayan jetlag.

hari khamis ma,pakcik, abg pi pergi airport ambik kakak pulak. saya tak turut sekali sbb ke cyberjaya bwk khairani yg ada perjumpaan x-student JPA. first time sampai cyberjaya,tersesat2 jgk lah. thanx Ayu yg tlg saya cari jln. hehe

pergi bangi hari selasa 5 november, blk penang hari jumaat 8 november.

2 comments:

Kniedaz said...

seronoknya dah jadi hajah muda2...

Z@i Z@mR33 said...

ya hajjah... =)

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...