ke hospital jgk akhirnya.

bersiaran dr katil 464, KPJ Penang hosp.

dah 2 mlm nawal check in kat wad. masa check up dgn Doc Francis jumaat lps, beliau yg suruh nawal masuk wad sbb keadaan batuk nawal yg makin galak. huhu.. so kena amik ujian darah, buat nebuliser dan xray. sbb nak tau apa sakitnya yg demam payah baik dan batuk teruk berterusan. selsema jgk.

masuk wad jam 1030 mlm.sbb siangnya takde katil kosong. amboih hosp swasta pun penuh jgk mcmana la agaknya hosp kerajaan.huhu..alhamdulillah nawal ada prudential sbb tu kami disini. mana2 pun saya ok saja yg penting anak2 mendpt rawatan utk sembuh.

nawal disahkan ada jangkitan kuman kat paru2. influenza A. kuman ni anak cucu kpd kuman H1N1. alhamdulillah cpt dpt rawatan.kalau dibiarkan melarat?huhu tak dpt bygkan...

doakan nawal cpt sembuh. kalau ada anak2 kita yg demam berlarutan sampai seminggu lbh wpun dah habis antibiotik pun still demam lg, buat lah ujian darah, xray dll. kita taktau apa sebenarnya kuman dlm bdn anak2 kita. semoga Allah melindungi kita semua. amin..



check in jam 1030 mlm 18102013. check out - taktau lg. huhu

Comments

Z@i Z@mR33 said…
moga Nawal cpt sembuh
RieNa said…
amin. thanx ibu aqil. :)

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

Salam Terakhir ...

:: perihal susu ::