Thursday, 10 October 2013

demam.

sesak hidung. badan sengal2. kepala berat. baru jd semalam. ingin sgt berehat di rumah.tp memandangkan mc saya utk thn ni dah 12 hari, rasa tak gamak pulak. bkn nk tunjuk rajin,tp slagi saya mampu berjalan kira saya masih gagah. doakan saya cpt sembuh.dah lama tak demam mcm ni.

oh ya,hari ni masuk hari ke 2 aisyah nawal exam tadikanya. mmg sbg ibu baru saya excited lebih wpun anak saya baru 4 thn. biasalah anak sulong kan. saya tak letak harapan tinggi utk nawal,bg saya dia dah mengenal huruf rumi,jawi dan nombor itu dah cukup baik. alhamdulillah. tp kalau dia dpt A utk semua paper bagus jgk. amin. haha! doakan dia cemerlang.

1 comment:

Kniedaz said...

Insya allah akan cepqt sembuh
Nawal budak bijak...pasti bleh

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...