mimpi yang tak sudah

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

amboi tajuk~!!
hehehe kemain kan?

bkn apa, mlm ni kerja shift petang. tetiba rasa nak dengar lagu2 lama. so buka you tube dan terus taip Ibnor Riza. sbb antara lagu lama yang saya suka adalah lagu ini : Mimpi yang tak sudah.

Apa makna impian
Datang dan pergi
Membawa hati
Menyusuri kembali
Jalan-jalan sepi

Kau kah di situ
Yang menantiku
Atau jelmaan
Dalam kenangan
Yang bernama pengalaman

( korus )
Siapakah di antara kita
Dengan rela menjadi pendusta
Siapakah dulu membina harapan
Dan siapa yang memusnahkan impian
Tanpa sebab dan alasan
Kau lahirkan perasaan
Bagai taufan tiba-tiba datang
Dan menghilang

Kau bayang-bayang
Masa nan silam
Ada ketika terbawa-bawa
Oleh resah mimpi yang tak sudah




takda makna apa pun. saya suka dengar melodi dan lirik ni. ada lagi, mcm lagu adam ahmad ( kau pergi jua.), razis ismail (kepulangan), shidee, francisca peter, jamal abdillah dan ramai lagi lah.

bila tgk list lagu2 lama ni, baru terperasan, aku ni dah tua rupanya..huhuhu

Comments

nazeef nazeem said…
bukan tua lah...semakin matang..heheheheh...btw, slamat ari raya yeee

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...