Wednesday, 21 August 2013

baby baru dan bakal adik ipar baru.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

alhamdulillah, adik saya hidayah yg berkahwin tahun lepas, telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan pd hari jumaat 16 ogos lepas di hospital Alor Setar. alhamdulillah. kalau ikut duedate lambat lg, awal bln 9, tp dayah kena darah tinggi pulak, so doc percepatkan proses kelahiran. takpelah,asalkan semuanya selamat syukur alhamdulillah.

so memperkenalkan baby baru yang-belum-ada-nama-lagi :








berat 2.18kg. kecik comel je. 

acik doakan semoga Allah pelihara kamu dlm kebaikan, lindungi kamu dr segala kejahatan dunia dan jadikan kamu anak solehah yg membahagiakan ibu ayah kamu dunia akhirat. amin..

yang menariknya, baby ni lahir pd hari jumaat. hari sabtu pulak ibu saudaranya (adik saya sorg lg) bertunang dgn lelaki pilihannya. mak lin ada buat kenduri kecik2 bagi meraikan tamu dan sbg tanda kesyukuran. kenduri ni utk 3 kegembiraan : si Mizah bakal berkahwin, si Dayah selamat melahirkan dan baby sihat dan adik bongsu saya si Kyra tamat belajar . alhamdulillah utk semua nikmat ini. 

ini gambar selingan saja. baju ali dan najaa sedondon. hehe


mizah dan bakal suami dan mak mentua.



bersama hantaran.

insyaallah kalau takda aral  kenduri bulan disember. semoga semuanya berjalan lancar. amin.

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...