Wednesday, 19 June 2013

ini post yg ke 889.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

tak sangka dah byk post saya tulis dlm blog ni. ye lah, blog ni pun dah berusia 6 tahun.

hari ni saya baik2 saja. walaupun terlewat bgn pg td, tp masih sempat sampai ofis sebelum waktunya. (tu pun sbb masuk kul 830. cuba masuk kul 8, mmg dah kantoi). hahaha! gigi dah kurg skit sakit. mungkin sbb doc dah bg antibiotik, so dok mkn antibiotik tu kuman tak merebak sgt kot. hihi (pandai2 ja teori sendiri). tak sabar nak operate, sbb tak nak lg merasai sakit gigi.

minggu dpn nak jln jauh.. tanpa suami dan anak2. sanggup ke?? hahaha! saya ok je. insyaallah. pengalaman mengerjakan haji selama 45 hari 3 thn lps byk mendidik hati dan minda saya agar lebih kental. ewaahhh~! anak2 pun rasanya ok kot. dah besar kan.. takpa, kita tgk lah nanti mcmana. saya doakan semuanya baik2 saja nanti.. amin. Allah kan ada.. :)


arghhh..keja byk. student ramai. jg kaunter pun tgn dah mcm tgn octopus.


 semoga Allah redha.

No comments:

Related Posts with Thumbnails