Thursday, 16 May 2013

khamis utk cikgu2.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

16 Mei 2013.
selamat hari guru buat semua yg bergelar guru.
kalian insan hebat. sampai mati pun anda akan dipanggil cikgu.
semoga Allah memberkati usaha kalian,amin..

anak saya masih tadika.
saya tak prepare apa2 pun utk cikgu2 nawal.
utk cikgu2 (pengasuh) ali lagilah.

yg saya ada cuma doa.
heh.

happy teachers day!


kita serikan entry hari ini dgn wajah2 ali bergwiyomi. cuma gambar aksi. video takde. dorang tak suka buat. lagu tu dah jd ringtone hp saya. hohoho


No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...