Tuesday, 7 May 2013

cerita nawal bersukan.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

hari tu, 21 april. nawal ada sukaneka anjuran tadika dia. masuk 1 acara saja. tp excitednya mak pak dia. hehehe


awal2 acara ada perbarisan. nawal rumah hijau. kawad ramai2 (jalan je pun). nyanyi lagu negaraku dan lagu pulau pinang. lepas tu ada bacaan doa. bdk2 ni baca alfatihah. lps tu ada ikrar. saya ingat budak2 ni nak baca ikrar 'maka kami rakyat malaysia tu" rupanyqa ikrarnya adalah lafaz syahadah (dlm bahasa melayu) sambil angkat jari telunjuk ke atas (mcm no 1 tu) saya jadi terharu sgt. dlm hati dok mendoakan supaya Allah terus kekalkan nikmat iman dan islam dlm hati anak2 saya. amin...




lepas tu ada sesi senamrobik. budak ni joget chicken dance! haha terbahak2 saya gelak tgk nawal menari chicken dance.


arissa dan ali turut hadir beri sokongan.


dan tokma jugak.

 nawal dan rakan2 sekelas.



nawal dpt no 3 utk acara pecahkan belon. duduk dan pecahkan belon. kelakar sgt nawal duduk sampai terlentang sbb nak pecahkan belon. sian dia sakit punggung. haha! wpun debab tp susah jgk dia nak pecahkan belon,sampai cikgu2 dia tolong pijak skit belon. haha! saya tak sampai hati bubuh video sbb suara saya menjerit2 ketara sgt. sakit telinga dengar. hahahaha

sayang nawal. anak ummi hebat!

2 comments:

shaliza said...

hahaha...excited ya dok:-)

RieNa said...

meme pung..hehe tu baru anak tadika je.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...