Thursday, 11 April 2013

rekod thn ini.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

Alhamdulillah, keadaan saya makin baik dr hari ke hari. hari ni dah mula kerja. jumlah MC sejak saya sakit adalah 7 hari. Mantop!

sakit dah makin kurg. ada la dlm 20-30% lg. sakit sikit2 lg. iyelah,bukan boleh sembuh betul dlm masa 2 minggu. sekurg2nya sebulan. doakan saya betul2 sembuh secepat mungkin. rindu nak dukung dan lambung2 anak. buat masa ni saya dilarang keras utk angkat brg berat dan dukung budak. sedih tau tak dpt dukung Ali tu.

saya dah boleh solat dgn pergerakan yg betul. rukuk,sujud,tahiyat akhir dah tak sakit. Alhamdulillah. boleh bersila dah elok2. Alhamdulillah. dah boleh menunduk sikit2. cumanya tak boleh lama2 duduk di kerusi. sengal habis belakang. takpelah pelan2. hari ni kerap berjalan dan mengendurkan badan.tak nak bg stress belakang saya.

syukur Alhamdulillah atas ujian ini.

hari ni dah 11 hari Ali tak menyusu badan. dia baik-baik saja. nampak matang dah. adala sesekali dia buat muka manja,"umi,nak nenen.." saya ingatkan dia yg nenen tak sedap. dia pun geleng2 tak nak. haha kelakar ali ni. saya pun tak sedih sgt.sbb mmg dah get ready berbulan2 lamanya.

birthday saya 6 april lps, takdelah celebrate sgt sbb tgh sakit kan. abg leh cuma bwk gi mkn kat Aidy Telok Air Tawar, tempat mkn kesukaan saya. dah 32 thn dah thn ni. tulang2 pun dah sakit. hahaha! tanda kita makin tua. sobs. amal ibadah pun tak byk. sedih.

trima kasih bt mereka yg mendoakan saya pd 6 april lps. :)

1 comment:

Kniedaz said...

lepas ni takmo buat benda-benda yang sepatutnya guna kederat lelaki tau..kita perempuan kena menten ayu hehehe

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...