Monday, 1 April 2013

dugaan 310313

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

siapa sangka dlm duduk elok2 je,saya boleh jatuh sakit sampai takleh bgn.

cerita begini. saya dah sakit pinggang sejak ahad 24hb lps berjogginv.munhkin salah urat.tp sakit skit2 sj.masih boleh bt kerja mcm biasa.sehinggalah sabtu lps saya tlg abg man tolak kereta dia yg bateri kong.mlm tu pinggang rasa perit.nk tunduk pun sakit.

pg ahad.lps mkn roti sekeping.saya bgn dr kerusi tiba2 pinggang cramp.terus xleh gerak.flm pukul 9. saya xleh brrgerak ssmpai ke ptg.seksanya!! saya gagahkan diri ke hosp utk cucuk painkiller.doc bt xray. tulang blkg saya normal.alhamdulillah.doc bg mc 5 hari dan ubat painkiller.

sampai skrg saya mampu terbaring dan mengiring sj.nk bgn pun seksa apatah lg berjln.berat dugaan ni tp saya tahu Allah syg saya dan mahu ampunkan saya.amin.

terima kasih suami yg menangis bila tgk saya merintih sakit.yg jg.angkat.bg mandi dll.i love u syg.terima kasih ma yg jg ina tungku ina urut ina nasihat ina.ampunkan ina ma. trima kasih keluarga yg prihatin.trima kasih kwn baik - dr sarah atas nasihat d amik berat.

doakan saya cpt sembuh.kasihan anak2 rindu ummi yg cergas.

3 comments:

shaliza said...

semoga cepat2 sembuh....alahai sedih pulak baca "anak2 rindu ummi yg cergas"

Anonymous said...

syafakillah :(

Mommy Nur Zara said...

alahai.. semoga cepat sembuh kak

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...