Wednesday, 27 March 2013

pic from instagram.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

mentang2 baru dpt phone canggih skit, kemain lg berinstagram, berwhatsapp dll. padahal org lain dah berkurun main bendalah tu. hehe. biasalah, bukan senang nak dpt benda mahal. terima kasih suami kerana menghadiahkan isterimu ini dgn galaxy note 2. katanya hadiah birthday, walaupun birthday nunnnn lambat lg. hahaha.abg, i luv u.. (tetiba. haha)

baru je nak kenal2 instagram, dah org sebuk buat keek pulak. adoiyai. tak terkejar tau. lantak koranglah. lgpun keek tu video. bkn selalu pun rekod video. mmg teknologi ni kalau dikejar boleh memenatkan. so, kita ikut yg patut padan lah. jgn terlalu mengejar teknologi hingga terlupa kita ada akhirat yg perlu dikejar. (tazkirah selingan namanya ni. peringatan utk diri sendiri. huhu)

jd saya ada godek2 instagram anak2 sedara saya kak long dan kak nik tu. jd saya save gambar anak2 saya yg byk diorang snap. syg diorang kat adik sepupu dorang ni..

 atas : ali
bawah : nawal dan arissa. pic beberapa bulan lps.

 ali dan abg sepupu favourite beliau, abg cik afif.
tgh main bola dpn rumah kakak di bangi.

 sesi main berguling2 dgn abg cik di rumah bangi.

 lps amik tokma kat airport blk dr umrah hari tu.

 mcm baru lps menangis,tp kenapa senyum? tak paham.


 kakak sekeluarga. besar2 dah anak2 kakak. tua dah abg ipaq saya tu,janggut pun dah putih..


rawwrrrr!! arissa dah tumbuh gigi atas.


 nawal lps potong rambut. agak boyish. tp dia tetap my little girl.


 masa ni kak nik tanya dia, nawal ni cantik ke hensem? "nawal hensem" sambil gelak2. tak kelakar tau nawal.

 alahai pipi nawal. selalu geram saya gomol2 pipi dia sampai dia marah. hahaha!

 kak nik yg buat fesyem rambut nawal. pastu kena marah dgn ummi,terus kena pakai tudung.


 ini rambut lama.


 ini kat mengkuang dam sabtu lepas.

 dah pandai buat moncong 2 beradik ni. pengaruh sepupu2. ummi tak ajar pun.

 nice pic!

 gambar paling saya suka. yg saya edit utk entry sebelum ni. :)

 nawal dan humaira.

 rumah ma di kg petani.

ali masa umur 11 bulan. gigi elok lg wpun jarang. gigi sekarang? huh. gigi yg buat hari2 saya rasa nak wean-off dia  bila tgk gigi berkarat.



3 comments:

shaliza said...

hmmm kalau nak ikut boleh jer sebenarnya...tapi tu lakan..banyak lagi benda nak buat selain dok update status kat online sosial jer kan...klau la semua orang sedar yang patut kita kejar adalah nun dinegeri akhirat yang kekal abadi alangkah hidupnya hidup:-)wallahau'alam (untuk diri sendiri jugak)-sebab selalunya lalai:-)

RieNa said...

kan..mcm takde keje lain je. huhuhu

nazeef nazeem said...

wah...saya je back dated skit...iphone tader bb pon tader..jagna harap nak ade instagram..hahahahhaha..kene blaja nih

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...