Thursday, 7 March 2013

i'm going to miss her..

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

bonda tercinta @ ma sayang akan berangkat menunaikan umrah hari ni. dengan pakcik @ ayahwan, abg lan dan 2 lg saudara, maksu dan kak milah.

semoga mereka dikurniakan kesihatan yg baik, boleh melaksanakan ibadah dgn sebaik mungkin dan beroleh keberkatan dunia akhirat. amin.

10 hari tak jumpa ma, i will be missing her so much. huhuhuhuhu...


5 comments:

Kniedaz said...

semoga Ma sentiasa sihat di sana dan dapat mengerjakan umrah dengan penuh keceriaan

shaliza said...

Semoga Ma dan yang lain2 dapat mengerjakan umrah sebaik2 nya dan dapat umrah yang mabrur...aminnn.

nazeef nazeem said...

semoga ibunya selamat pergi dan pulang..InsyaAllah..

Z@i Z@mR33 said...

semoga segalanya dipermudahkan...

RieNa said...

aminnnn..terima kasih k ida,shaliza,mama NN dan pn zai.. ala, 10 hari je kan,bkn lama pun. hehehe

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...