cik nawal.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

Bulan ni nawal masuk 3 tahun 9 bulan. my best friend. kalau takde dia sunyi je rumah. kalau dia ada riuh rendah jadinya. suka bercerita. kadang2 kalau ada benda yg kelakar bg dia, dia cerita kat kita dgn bersungguh2, lps tu dia gelak. yg ummi dia ni mcm terpinga2, "apa benda anak aku crita ni." tp gelak je lah,bg support. pd hal saya tak paham apa benda yg kelakar sgt tu. hehehehe







nawal suka snap gambar sendiri. lps tu bukan nak senyum elok2, dia buat muka aneh2. entahla sapa yg mengajar. agaknya dia bosan kot amik gambar dgn pose senyum je. nak jugak buat muka pelik2. kena belajar dgn maria elena, buat muka aneh tp cute. hahahaha

dan 2,3 hari ni dia tak aktif sgt. demam. tp demam2 pun mulut pot pet pot pet jgk. saya nak jelum dia dgn air asam jawa, dia bebel2 tak nak, dia ckp berlengas la,geli la, gatal la. mcm2. lps tu bila saya pulak bebel kat dia, " oklah, ummi, tp buh ayaq saja, isi dia nawal tak mau. " huh, ada2 saja kamu ni nawal.

bila dia demam tu, tidor mlm pun tak lena. asyik merengek2. bila dia merengek, adik pun merengek jgk. entah apa kaitan si Ali tu nak merengek jgk. sepanjang mlm saya takleh lena, asyik jelum nawal, risau kalau dia kena sawan kalau badan panas sgt. nauzubillah.

pg ni dia mintak tak nak pegi sekolah. tak larat katanya. badan pun panas lg. saya pun mmg tak nak hantar dia ke sekolah. biarlah dia duduk dgn ayah kejap pg ni. nanti ayah nak pi keja kita tgk mcmana. mungkin dia ke rumah mak tam kot.

doakan nawal cpt sembuh. ummi tak nak berkampung kat hospital. huhuhu


Comments

D Yatie said…
semoga nawal cepat sihat.. kte klo blh nak cr yg lg murah dr Anmum.. Halibs brp rege? hehehe
RieNa said…
amin, nawal dah makin ok pg ni. alhamdulillah. halibs 26 je utk 500gram.
Mommy Nur Zara said…
Pic mata ke atas tu cute hehe. musim agaknya demam ni. moga cepat embuh nawal
RieNa said…
aminn..mummy zara ni bila nk update blog? haha
MyzwaR said…
cantik baju nawal!! woha!!!
RieNa said…
hilyah la katakan. tp ummi dia dah jumpa kedai baju ana solehah,kat bangi. harga 28. murah rm2. hahaha

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...