Monday, 4 February 2013

permata hati.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

ini rutian bulanan. ke 2 bulan skali, entahla. saya pun tak ingat. cuma bila ayah dia nak cukuq rambut, anak pun cukuq sekali.  setakat ni dah byk kali ali cukur rambut, tak pernah lg dia menangis meraung atau buat drama. dia baik-baik saja. patuh. ikut arahan dan fokus. lps tu letak tgn atas kepala ckp, "ambut adak." - rambut takdak. hehehehe

maka jadi lah ayah dan anak berkepala botak.


anak dara ni ikut ummi, suka pakai tudung. nak keluar rumah je terus mintak tudung. kadang2 dia terlupa, tp bila tgk ummi sarung tudung, dia pun terus mintak tudung.

anak lelaki yg lasak.

gambar sabtu lepas, dpt jemputan kenduri di Penang Golf Resort, Bertam Kepala Batas. org kaya2 saja boleh buat majlis kat sini. kita bolehla tumpang makan. hehehehe


ayah dan anak2 - permata hati ummi


ummi dan anak2 - permata hati ayah.

ok abis dah. ptg ni saya kena pegi rumah anak yatim di pengkalan hulu,perak. saja melawat. tak sabar nak jumpa anak2 yatim yg dirahmati Allah.



3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
nazeef nazeem said...

seronok kalau bercerita pasal anak kan.. heheh... i follow you..follow me back ya..
http://nazsue1983.blogspot.com/

RieNa said...

tq~!!

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...