Friday, 1 February 2013

cerita konsert.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

suatu malam, sedang berehat-rehat sambil melayan anak-anak.

" abg, ayg nak p tgk konsert anuar zain boleh? kat bukit jalil. 1 malam ja. ayg p hari ni,esok balik. boleh dak bang..?" kata isteri.

" JANGAN NAK MENGADA." balas suami.


HAHAHAHAHA!!!

kena setepek. saya gelak besar. mmg tau dah dia tak bagi. tp saja ja nak mencuba nasib kot-kot dia nak izinkan.  sbb suami saya adalah manusia paling sporting, saya mintaklah nak p mana pun, nak buat apa, kebanyakan dia tak halang selagi tak mengabaikan rumahtangga. apatah lg nak melanggar syariat. sbb saya pun bukan mintak nak buat perkara aneh-aneh. sekali mintak izin nak p tgk konsert anuar zain dia tak bagi. hahahahaha!!

saya pun bukan serius sgt, sj ja nak test boleh ke tak. setakat nak p KL tu takde hal, nak beli tiket konsert tu yg tak mampu. beratus kot. baiklah saya guna duit tu beli emas kat Azriena Gold. (tiba-tiba). hahahaha!

saya ingat kan, seumur hidup saya, pernah sekali je kot tgk konsert. Konsert Siti Nurhaliza, kat padang butterworth tu, thn 2004 dulu. selebihnya, takde. setakat persembahan nasyid dlm dewan tu adalah jgk 2,3 kali masa belajar dulu.

tetiba mai angin nak tgk konsert. hahaha! sbb Anuar Zain kot. sorry bang nuar, i takleh p tgk konsert u, suami i tak bg. kekekeke!!

entry pertama utk bulan Februari 2012. dah masuk bulan 2. haih, kenapa januari cpt sgt berlalu??

4 comments:

Kniedaz said...

kida tak suka tengok konsert...hahaha...xsuka sesak sesak ngan orang

RieNa said...

haha..mmg pun. tp ni anuar zain. huwaaaaa

MyzwaR said...

x payah anuar zain ka apa... mai sini aku nk nyanyi.. hang nk lagu apa?? habaq ja... haha..

RieNa said...

tak sangguppppp!!

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...