Tuesday, 26 February 2013

bintik

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...


ada bintik2 merah naik kat belakang tapak tangan saya sampai lengan. badan tak pasti pulak. mcm takde. badan sendiri pun taktau ada ke tak. haih teruk betul. saya baru perasan bintik2 tu kelmarin. saya ingat benda tu tak serius. mungkin ruam. tp mcm x hilang ni, dah 3 hari. makin byk adalah. saya pun tanya doc peribadi tak berbayar saya. Dr Sarah Sofian.

SS : hmm bunyi mcm virus ja..can be any virus..paling bahaya denggi la..ada masa esok, pi la check sathopefully not dengue insyaAllah. just to be on the safe side8:12pm
RY : amin. dgn x semena2 pulak.
tp cute bintik2 ni,xdak ayaq,xdak nanah. mcm kita buat titik2 dgn pen kaler pink. tp byk.
8:14pm
Sarah Sofiantapak tangan saja?
dkt kulit ada x?
8:15pm
Riena Yusufbkn tapak tgn. belakang tapak tgn sampai lengan.
8:18pm
Sarah Sofianwooo....SILA PERGI CHECK DARAH UTK DENGGI YE!!
aku ingat kan dkt tapak tgn ja tadi
8:18pm
Riena Yusufhuhuhuhuhuhuhuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
huwaaaaa
terus suspen tgk tanda seruan hg
dgn capslock bagai
8:19pm

Sarah Sofian paseipa tunggu malam baru habaq kat aku??
 kalau habaq kat aku siang td mesti aku dah pedeghaih hg pi siang td gak
    • hehehe..mcm tu lah ye, kalau kawan baik ni, mmg boleh main paksa2 sergah2 mcm tu. tanda sayang lah tu. huhuhuh..

      bila bgtau kat suami, bertambah lg kena marah. kenapa baru cakap? pasaipa x p klinik td? p la ni jgk, tinggai sat library tu takleh ka? habis tu nak biaq ja?

    adui..mcm tu la ye, kalau org sayang kita mmg mcm tu..
    huhuhuhuhu

    saya harap bintik2 ni taklah teruk sgt. amin.

    5 comments:

    D Yatie said...

    Semoga bintik itu bintik saja2 nak singgah kt lengan riena. :)

    RieNa said...

    itulah, singgah sudahla ye. tp mcm dah byk hari ni. singgah apa ni lama2 sgt. hahaha

    sal ya said...

    denggi biasanya ada demam2.

    RieNa said...

    demam masa mula2 hari tu, tp bkn sbb bintik ni. lega rasanya. alhamdulillah.

    MyzwaR said...

    last2 sapa yg kena denggiiii???? huhuhu.. ampun Doc!!

    baby baru

    Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...