Tuesday, 19 February 2013

Anak teruna

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

dulu, tahun 2008. ketika dia berusia 9 tahun.


sekarang, tahun 2013. dia bakal 14 tahun.



Afif Safwan. walaupun fizikal dia byk yg berubah, namun ada 2 perkara tentang dia yg tak berubah.

1. Positif : senang bgn pagi. dan tak tidor balik selepas solat subuh. yg ni mmg acik kagum. bagus. acik pun kadang2 kalah.
2. Negatif : suka usik/sakat adik2. haih. ada sj nak buat bg adik2 menjerit dan menangis. heran betul acik. eiii, geram!

tp takpalah, sbb Ali suka kat abg cik. suka yg teramat.  Afif ini sepupu kegemaran Ali. rasanya Ali sorg je kot yg abg cik tak sakat.

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...