Monday, 18 February 2013

alahai bang nuar..

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

tak dpt tgk konsert anuar zain kat stadium, tgk kat youtube sajalah.. huhuhu

http://www.youtube.com/watch?v=JitNffkTUTY&feature=youtu.be


3 comments:

Kniedaz said...

tumpang dengar satu lagu hehe

shaliza said...

minat juga la kat abang nuar ni...huhu, tapi che abg saya tak suka betul pulak dengan bang nuar:-)

RieNa said...

kida : boleh2..awat x dengaq sampai habis..? haha

shaliza : samalah suami riena pun, cukup tak suka bang nuar. apalah salah bang nuar tu kat dia. hahaha

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...