Monday, 25 February 2013

25/2/2013 - 2 tahun sudah.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...


2 tahun lps, pd hari jumaat 25/2/2011.


dan hari ini :









Ayah, kalaulah ayah tahu betapa kami sgt2 merindui ayah... kakak, abg man, abg lan, abg an, ina, mizah, dayah dan adik takkan berhenti berdoa utk ayah. supaya kita akan bertemu kembali di syurga kelak. ameen ya rabb...


dan untuk abg an dan kak da, selamat ulang tahun perkahwinan yg ke dua. semoga bahagia hingga ke syurga. amin.




4 comments:

Kniedaz said...

beruntung arwah ayah dapat anak2 macam korang..insya Allah allahyarham berada di dalam golongan yang dikasihi Allah

nazeef nazeem said...

sedih....semoga arwah ditempatkan di tempat org yang beriman..aminnn

RieNa said...

amin...thanx kida, mama nazeef nazeem..

sal ya said...

sweet je abg an dgn wife ye.

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...