Tuesday, 29 January 2013

lg anak sedara kawen.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

kalau tadi anak sedara akad nikah, yg ni kenduri pulak. tp bukan amir, tp sobri, anak sedara abg aleh. anak mak tam.

gambar pengantin takdak. yg ada gambaq anak2 saya. hahahaha!



 sesi bergurau senda dlm kereta.

nawal skrg bila nak keluar rumah,mesti mintak nak pakai tudung. walaupun kadang2 tudungnya cuma setgh jam je atas kepala (biasanya bila cuaca panas) saya cuba penuhi permintaan dia. seronok tgk dia bertudung. comel. bolehla ummi beli tudung kat nawal pulak lps ni. tudung budak2 sgt cute ok. kalau cuaca tak panas,mmg tudung bertahan lama kat dia. Alhamdulillah. semoga Nawal terus kekal menutup aurat hingga ke akhir hayat. amin.



 lauk kenduri. ayam masak kicap. gulai keladi. gulai ikan kering. sambal belacan, ulam2, ikan kering.

ali dan amir. amir anak sedara saya mintak nak amik gambar dgn ali sbb sama2 pakai baju kotak. hoho

kenduri berlangsung pd 26 januari (sabtu) lps. ini lah sbbnya saya tak dpt bercuti kemana2  pd weekend lps tatkala org lain kemain lg bercuti sakan. sama jgk nanti cuti raya cina, kami kena stay jgk sbb si amir ni nak kenduri pulak 11 hb. tak apalah, ada hari lain lg boleh berjalan2.



No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...