Tuesday, 29 January 2013

arissa sudah 8 bulan.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

untuk mereka yg merindui Arissa.

 mcm ayah dia. sejibik.




 dgn tokma dan ayahwan. yg selalu buat arissa gelak terkekeh2.


gambar2 diambil usai kami solat isyak berjemaah dirumah ma. masa solat, arissa main sorg2, kadang2 ali pegi tegur2 dia kejap sblm ikut solat sekali. nawal mmg ikut solat sekali,kalau tak dia tolong jaga adik arissa.
budak2 ni dah biasa ikut jemaah sekali, tak mengganggu pun. dah faham dah. kalau dia kacau nanti lps solat ummi marah. hahahaha

nanti arissa dah besar pun boleh ikut solat sekali.







ini gambar tiada kaitan. ada sekali dlm memory kita letak sajalah. nawal main kat tempat mainan pun tak nak buka tudung. sbb kat situ tak panas, tudung dia lekat lah. ali mungkin terlupa ada topi atas kepala,kalau tak dia buang je.





No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...