nawal yg macam-macam.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

di suatu malam.

nawal : ummi, nawal nak kentut lah.. (taat betui anak saya ni,nk kentut pun mintak izin.huhu)
ummi : kentutlah nawal oii..

2 saat kemudian...

nawal : ummi, busuk apa ni..?? (dengan muka tak bersalah)

HELLO??  dia yg kentut, boleh tanya pulak apa yg busuk?? alahai nawal. mcm2 lah kamu ni. buat ummi gelak saja.

berusia 3 tahun 6 bulan, Nawal ini mmg kelakar. dia mintak izin nak kentut tu sbb kalau dlm kereta saya bgtau dia,kalau nak kentut ckp kat ummi, sbb ummi ayah nak buka tingkap. sbb kalau dia kentut, makk aiii..baunya sgt 'menusuk kalbu'. huhu..tp dah jd tabiat pulak, kat rumah pun bgtau kalau nak kentut. alahai..


(eh, saya punya follower dah cukup 100. terima kasih buat kalian yg sudi follow blog yg hampeh ni. hahaha)

Comments

Kniedaz said…
hehehe....lawak la nawal ni...

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

:: perihal susu ::

Salam Terakhir ...