Friday, 14 December 2012

harimau kena pijak dgn gajah.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

kesian harimau. cuba berlawan dgn kekuatan yg ada, tp malangnya telah dibuli dgn gajah.

perlawanan Malaysia vs Thailand utk Piala AFF 2012 telah berakhir dgn dukacita bg rakyat Malaysia. punah harapan nak tgk pasukan negara mara ke final. sedih.. mmg sedih. saya yg menonton ni pun rasa geram dan kecewa yg amat.

pengadil perlawanan : Lee Min Hu dr Korea berusia 33 tahun. merupakan seorang guru bahasa Inggeris. maklumat lain boleh google lah. critanya dia ni mmg suka bg kad kat players time game. oo, suka main kad rupanya..patutlah.


kisah bagaimana pemain kita Fadli Shas dilayangkan kad merah.

kesian bila team kita terpaksa bermain dgn 10 pemain. mmg teruk lah kena belasah. susah nak tgk serangan ke gol lawan,blk2 gol kita yg kena serang. kesian goalkeeper si Farizal, mmg terbaik lah dia. boleh dipuji.

apa2pun daya juang pemain kita sgt dihargai. tahniah kerana mara sejauh ini. saya tak pandai sgt bab bola ni, sbb tu saya hargai mereka yg berpenat lelah bersusah payah utk kejayaan negara. u have my respect dear footballers.

usaha lagi untuk tahun2 mendatang. buat masa ni mmg saya sakit hati dgn Thailand. mmg tak nak tgk game final nanti. sakit hati. huhuhu




No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...