Wednesday, 12 December 2012

Arissa Syuhada 6 bulan

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

dah 6 bulan lebih dah anak saudara saya yg kecil ni. 2,3 hari tak jumpa mesti rindu. mesti kena singgah rumah ma utk main cikucak dgn dia. she's adorable. suka ketawa. tp susah nak amik pic dia gelak. takut kamera kot. hahaha!

 ini punyalah gigih saya snap pic dia gelak semalam. boleh setakat ni je. huhu. tp cute kan?

 muka boring.

 dgn acik yg tak best. ali dok menjeles nak dok atas ummi jgk.

 ali sedaya upaya nak tolak adik arissa dr riba ayahnya.

 arissa sayangggg~!!

 dah lali..alalala cutenya..

 bangun pg dgn ceria.

 mood paling baik masa waktu pagi.

 kat rumah kenduri di kelantan. dgn ayahnya, abg an.

dgn tokma tersayang.


No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...